@Khaled’s Twitter Updates for 2011-01-31

January 31st, 2011 by Khaled

Powered by Twitter Tools

@Khaled’s Twitter Updates for 2011-01-30

January 30th, 2011 by Khaled

Powered by Twitter Tools

@Khaled’s Twitter Updates for 2011-01-29

January 29th, 2011 by Khaled
  • Looking through ebay, made a bid for shoes >.< #
  • @Torki_F haha #
  • @KhalidKooheji @Fereej مافيه فيستايم و مغلق على شركة واحدة و لا يوجد جي بي اس #
  • @razorianfly I'm surprised it's not more. They should have 2, classic hd and classic ssd for the crazy ones #
  • @Hady75 np, adsl2 gives 12 from 16 mbet #
  • @Sarah0nly no >.> doesn't work it's annoying lol #
  • @Sarah0nly yeah, I think I need to restructure the home, LOL #
  • @Deemah91 iPad in saudi officially :D #
  • @casho187 i posted it on my blog khaled.us for easy access #
  • @Sha4a as I posted on @saudimac, it should be here next Friday inshallah #
  • @Modidoody try pixelmator or acorn #
  • @dishum_dishum @teemafbaby it's never funny to make jokes at the wrong time #
  • @HanadiWali third dream? a dream within a dream within a dream?! #
  • @extralife yup, eveyone is waiting for this announcement now #
  • @HanadiWali i had almost 60 seconds lol #
  • @Modidoody it's not? :( #
  • @Modidoody :) #
  • @casho187 np #
  • @Modidoody LOL #
  • @drebrahim حل جيد #
  • @iramadah @Modidoody #onlyinsaudi hmm #
  • وش اخبار سفارتنا ؟ RT @samahertariq: السفارة الكويتيه طالبه من الكويتين التوجه للسفاره ضروري #
  • @sale7 :P #
  • @obad1 طالب؟؟ #
  • @LoveMeDeux I think world news will win for a while , not sure about the bowl :D #
  • @LoveMeDeux indeed. #
  • @Malogaimi @Anasyria @Mo3atho @The_Opposition #5feb #
  • @obad1 oh, not sure what's the problem now ?.? #
  • Anyone live blogging #Mubarak keynote? #
  • @zSafwan @CarlosLatuff we are not >.< #
  • @Basem_A @ahm204 @akhuraif هههه #
  • This.RT @flargh: I haven't been watching the news, so I'm going to assume people in Egypt are upset that we took the stargate we found there #
  • قال ايش قال باي باي مبارك … الله يعين … #
  • الليل طويل … #
  • At least he's not going to Saudi Arabia …. #
  • @markgurman you know people will still do that. What happened? #
  • @PurpleVelvet09 it was the Mubarak thing :) he said he's not going anywhere #
  • @markgurman ai posted something to a fake Japanese site? #
  • @PurpleVelvet09 haha #
  • @markgurman oh, man are you sure they are not Arabs :) ? #
  • @Fara7_J @jerais international data roaming and dial up #
  • @markgurman would you mind sending me the Japanese link? This Mubarak thing was too stressful #
  • @markgurman miracle painting materia. Only in Japan. By the way visit the site on iPhone and highlight text, cool trick! #
  • RT قهر انك ما تنام تنتظر البلنتيات وبعدين يلغون المباراة بسبب العج #
  • @kalthami how you doin? #
  • @solidd_swa what o.O this will actually make me want to watch the office #
  • @kalthami good good. #
  • How yo doin? #
  • @lou_kay @yaz259 just like the one Riyadh, most of it will be people looking for it #
  • @lou_kay I think he's not in saudi lol #
  • @Torki_F haha nice #
  • افضل مظاهرة في جدة هي مظاهرة مساعدة المتضررين من الأمطار. شكرًا @Azizshalan @Thamer1 وجميع الأخوات و الاخوان في جدة. #Jeddahrain #
  • @RaziAmin could be flipped when served #
  • That's 4 sr cheaper than outside branches! http://instagr.am/p/BRETP/ #
  • @jalsuwailem that's my favorite drink :) #
  • Dear dealer, the iPad is 8 months late, you can't get to say "for the first time in saudi arabia" even if it's exclusive :) #
  • @aghanimah09 thanks #
  • يا اخ فهد @fahd09 وش رايك في هذا الكلام اللي كتبته قبل سنة؟ :) iBad? haha http://j.mp/h8RbhZ #
  • @FaisalA2 it won't be this late maybe 3-4 months like iphone #
  • @fangpyre @fahd09 yeah #
  • @basemaggad it was random, I am writing a post and looking for an older post and found this comment :D #
  • @i_kHaLiD @_Insomnia so wht do u think ? #
  • أبل آي باد في السعودية رسمياً [بعد طول إنتظار] http://j.mp/h8q2yt #
  • @SaudiCitizen ما طلع الجديد. اقرب شي و هو اشاعة في ابريل. و لا اصدق اشاعات الشاشة. ستكون نفس الرزلوشن #
  • @FaisalA2 @SaudiCitizen نشوف. اهم شيء ملحقات خخخ #
  • @FaisalA2 @SaudiCitizen -> @aloula <- لعبها صح :) #
  • @ModerQ الشركة كانت بخير عام ٢٠٠٩ و هو اخذ اجازة مرضية في اغلبها #
  • @mazin_sayadi جهازك اتوقع انه امريكي و ضمانه دولي. من اي محل ؟ #
  • @Innovation360 thanks #
  • @aloula انت فتحت المحل قبل: http://j.mp/g46AcO :D #
  • @mazin_sayadi الضمان دولي و بالتأكيد حاسبات العرب يدعمون الضمان الدولي #
  • @mazin_sayadi لا ادري و لكن وضع الشركة بخير #
  • @ALahamadi اي من تلك المتاجر موجودة في المدينة؟ #
  • @ALahamadi ١٦ او ٣٢ حسب استخدامك و ملفاتك. و الموديل اذا كنت تريد استخدام الجهاز خارج المنزل خذ ٣ جي #
  • @ALahamadi اذا عند ملفات فيديو فخذ ٣٢ او ٦٤ #
  • @ALahamadi الله يعافيك و مبروك مقدما #
  • @Torki_F it didn't get an IP address. dhcp is messed up. try renew lease. #
  • @Torki_F forget the network #
  • @Torki_F It's common: http://twitpic.com/3ugs48 #
  • @Torki_F @Abdulrahman___ lol #
  • @TheAltAbbey hope you mean high quality tea like gschwendner ? #
  • @hornetbad it's not coffee #
  • You say COD, I say CS! كاونتر و بس #classics #
  • @casho187 thanks #
  • @solidd_swa why aren't you using 8bit water? #
  • @redabanjar ردعية و انت الصادق. الله يعينكم #
  • @SGypsy @SultanAlQassemi didn't he say he supports Mubarak an the people? #
  • @m7mmd يوجد مواقع مخصصة لذلك #
  • @SubNader thanks #
  • @jalsuwailem gray actually #
  • @SGypsy what's revealed to public is def not what's been actually said #
  • @jalsuwailem ok #
  • @Sara_wolf congrats #
  • @MaNnO_ @CEnTR4L it's 28 days #
  • @jalsuwailem let's #
  • @Thamer1 is it good? #
  • @Thamer1 then i won't bother. fringe is out btw #
  • @Nejer salamat #
  • @iwael مافيه اوتلوك في الايفون #
  • عاجل تكتب هكذا و ليس عاااااجل او عاااجل او عاااااااااااجل. لا تسرفوا. #
  • @iwael اي خدمة؟ هوتميل؟ جرب mBox #
  • @Youssef90 لسه #
  • الخبر لن يصبح "أعجل" اذا كثرت الألف … #
  • @i_kHaLiD @rassdwehda that's over 9000 #
  • #Egypt #jan25 over 9000 people has gathered according to: http://fb.me/T3s97U35 #
  • @iwael لاادري بصراحة #
  • @HatemAlkhathlan lol #
  • @HatemAlkhathlan أبد #
  • @fahd09 heh #
  • @dr_alabdali شكراً مليون على http://www.dralabdali.com/the-grey-market/ :) #
  • @PurpleVelvet09 sure #
  • @robokick heh #
  • @SaudiCitizen @boh_shy الاخ ذا بوه شي #
  • @fodi86 haha #
  • توهق و علق في مغسلة سيارات اوتوماتيكية RT @reneritchie I'm stuck in a fucking car wash. Not even joking. Trying to find number to call. #
  • @Nayyyef @iAngary depends on weather center, we have to wait and see #
  • @iAlaa no. >.> i don't think so #
  • @W_MG1983 it's better since yesterday #
  • We're so cool we have a spa.gov.sa .. oh wait, that's not a spa #
  • @W_MG1983 >.> odd #
  • @Hea_M toonPAINT #
  • @W_MG1983 damn #
  • @iAlaa use STC 3G data, share SIM have unlimited data 350sr shared between 3 devices #
  • @sellysultana @viewwid O.O ? #
  • @newpeginning what tag ? #
  • @newpeginning blame posters, it's for all posts, how about onlyinsaudi: people helped each other :) #
  • @SaraCheetah @Cairo_Times yeah #
  • @newpeginning help me find good posts by @ onlyinsaudi the posts #
  • @Torki_F @SaudiLawyer amen #
  • @mike_tyrell @redabanjar wtf is a nomineh?! #
  • @iAngary @Nayyyef yup. Yesterday in Riyadh was hot and cold #
  • @newpeginning either #
  • @Seriously_WTH yeah seriously wth #
  • @Torki_F اي سالفة؟ #
  • @newpeginning photoshop #
  • @newpeginning why do you have -? #
  • @Soumz what weird words #
  • @HatemAlkhathlan @MayEbrahim ممكن نقارن بين الجزيرة بالانجليزية و بالعربية؟ اتوقع هناك فرق أيضاً #
  • @Soumz kikah #
  • @Soumz oh #
  • @newpeginning RT @-onlyinsaudi notice the – #
  • @newpeginning lol thanks #
  • @MashaelDc @alRiyadh lol #
  • @newpeginning it's ok. اسهل طريقة هي ريتويت و اضف تاغ لان غيري يشوفها #
  • تاغ او تاج او تاق؟ #
  • @MayEbrahim @hatemalkhathlan اتمنى قناة جزيرة بدون عرب #
  • @Wijdan3li good one #
  • @saudiaspire I'm remote. Not near q tv. Watching tv shows #
  • شكرا للجميع. و هذا تاق هدية #tag #
  • @falmalki شكرا #
  • "Every crazy A-Lister owns an island…Nicolas Cage, Celine Dion, Charles Widmore." – Tracy Jordon #30rock #lost that made widmore trend,lol #
  • تتعجب من تفكير بعض الناس. تحس راسه "بوه شي". على العموم أنا أقوم ببلوك لأمثال هؤلاء المريضين. #
  • @YousufOmar heh, i posted it to mess with ya #
  • @AbdulazizJAFEN تسلم #
  • @AzzamK @AbdulazizJAFEN ToonPaint #
  • @iMoteb what political change ? #
  • @kkhalid11 @SaraCheetah ؟؟؟ سلامات يا اخ #
  • @Fnoo_Abdullah اهلا و سهلا #
  • @RaziAmin don't copy @baderkamal :D #
  • @iMoteb i happen to like the colors red and black :D it's not a "flag" #
  • @SaraCheetah visit profile page I'm sure the options are there #
  • @CEnTR4L @iramadah Its called clearance sale #
  • Twitter is full of more trolls thanks to major news media talking about twitter without knowing what is it. http://twitpic.com/3uloet #
  • @baderkamal goooaaaaal #
  • @EbtesamAlmegren الصراحة زينة #
  • @TIWWH what a crazy episode. And banana split #
  • @Hazimov @ThirstyFire iPhone dev missing manual or this one http://yfrog.com/h4l8sij #
  • @MhmdK heh #
  • @keloud haha #
  • How do you explain twitter to non-social media humans? #
  • @nunudeen what if they asked? #
  • @CEnTR4L @iramadah if it's refurb it won't be apple certified refurb #
  • @AhmadAlYahya ip? #
  • Loving these etymotic mc3, worth the price.
    http://is.gd/Y2oiHb #
  • @aghanimah09 I have no idea what you said #
  • @FahDon duh :) #
  • @CEnTR4L check my post on my site #
  • @MAbdRabbo basically borders that countries care too much about #
  • @Eyad107 lol I'm ok thanks #
  • @rayed restore from back up #

Powered by Twitter Tools

@Khaled’s Twitter Updates for 2011-01-28

January 28th, 2011 by Khaled
  • @ThirstyFire STC settings 9.1 doss not allow you to change it #
  • @du3a added #
  • @ThirstyFire 3G icon doesn't show up. That has nothing to do with the apn settings #
  • @mophielovesyou heh you guys are everywhere, what the mAh for it compared to air #
  • باحقد اذا عطلت موبايلي نقطة الوصول الشخصية في iOS 4.3.
    I'd hate it if #Mobily disables personal hotspot in iOS 4.3 http://twitpic.com/3tywik #
  • @darxmac no but they could do it unintentionally like the mess with FaceTime #
  • @niczak I made a URL just for it lol: http://saudim.ac/blue #
  • @ShawnKing someone should tell them iPad is sold internationally http://j.mp/gsBmAV #
  • @ameir http://saudim.ac/blue #
  • @nasser531 خخخ #
  • @iWail I don't trust that app #
  • @ameir @niczak np, enjoy #
  • iPad in India and UAE tomorrow… Saudi a week later. Thanks ABM! #
  • @mishalmf YouTube #
  • @A_Alhindi hopefully atmosphere helps #
  • @ffawaz89 retail is still far. #
  • @3ameed ليش ترد علي برسالتي؟ ههههه #
  • downloading #BOL at 30 kbps… just like the good old #dialuphell days. #STC_KSA #
  • @mophielovesyou thanks. I already made a purchase from amazon. #
  • @refa3i #STC_KSA is f*ked up today. #
  • So when will #mobily launch their fiber to the home service? I am sick of this #stc_ksa monopoly and honestly I'd like to have redundancy. #
  • @Eyad107 nooooooo #
  • even #STC_KSA started to cache, can't blame them, their network is messed up right now. wish they'd share why it happened. #
  • @Thamir_S damn >.< #
  • @a7mad_fr @Muzaini @TurkiAldakhil من زين الانترنت ..ممكن تحول الفيديو الى تويتة من ١٤٠ حرف هخخخ #
  • Why are we still waiting? Google? ★ (Google Nexus One Gets Small Update to 2.2.2, Users Still Awaiting 2.3) http://j.mp/fBfpVF #
  • 1GB monthly package, why didn't #Mobily warn me? مشترك في باقة واحد جيجا. لماذا لم يتم تنبيهي برسالة؟ @mobilycio http://twitpic.com/3u09kr #
  • So #Mobily 1100 said I used 1.2 gb yet I have 300 mb not used. That makes no sense! @Mobilycio #
  • @s_baghdady @mobilycio هو بكم الميقا؟ #
  • @s_baghdady @mobilycio 300 x 2 … اقول باشغل باقة ٥ فيقا الان #
  • @s_baghdady @mobilycio اتمنى انها مثل الاتصالات. همم من من و اسمها سكاي؟؟؟ #Mobily http://twitpic.com/3u0dix #
  • @waiel yeah but nothing interesting so I won't post now :) #
  • #Mobily late Arabic SMS haha. رسالة عربية متأخرة خخخخ. http://yfrog.com/h8tsdqtj #
  • @s_baghdady @mobilycio المشكلة الاتصالات مضروبة و احتاج نت هه personal hotspot is cool too #
  • @Turke it's the same as normal data packages. I used the Mobily app #
  • @s_baghdady عندي الاثنين don't have your eggs in a single basket ;) #
  • @A_Alhindi @aloula you should blur the number unless that person wants his number on the net #
  • @aloula @a_alhindi ah ok #
  • @iSultan use iPhone tethering #
  • @AzzamK @Zeerkh I'm happy with strong VPN #
  • @flargh so you won't attend the networking conference MAC world? #
  • $1Todo app syncs with mobileme RT @saudimac_offers BusyToDo ادارة مهام مع دعم المزامنة مع موبايل مي و آي كال من $5 ال $1 http://j.mp/fyYCBI #
  • @AzzamK @zeerkh both if u want #
  • @KhaledsCorner @wii_so @Yazeed_G @abo_khamis http://j.mp/hMkdG9 #
  • #STC_ksa getting better, still bad: Istanbul
    Download: 0.81 Mbps
    Upload: 0.82 Mbps
    Ping: 313 ms #
  • @Noura_nm at least we got cougar town lol #
  • @westni تم #
  • @Noura_nm next-episode.net #
  • @alzaid instagram got it's own way. #
  • @s_baghdady @mobilyCIO أنا كنت مستخدم ١،٢ و طلع لي متبقي ٣٠٠! و الا بعد تفعيل ٥ جيجا: http://yfrog.com/gyfteqj #
  • @Noura_nm np #
  • @Faris_Alsolamy تم #
  • @Zeerkh @ikarim91 AppleCare #
  • @Zeerkh @ikarim91 yeah I think #
  • @Eyad107 booo #
  • If you're late don't shove @ الجامع ذو القبو الكبير http://instagr.am/p/BP1Gm/ #
  • The hypocritical world: Iran blocks twitter whole world reacts. Egypt block SMS, twitter, blackberry and it's quiet #
  • @theiBlog battery. And if the android doesn't support hsupa #
  • @Yailaet imagine that, haha #
  • Light pole is in front of traffic light. #fail http://instagr.am/p/BP24x/ #
  • @occupiedbrain @simsimt لم تهتم الجزيرة الا عند ظهور "النشطاء" هم #
  • @Gazmaz the Mac is dead! #
  • @theiBlog nice. I don't suppose 3 support multiple sim cards per number? #
  • @alzaid @redabanjar @italal @YAlmisfer simplicity #
  • @alzaid @redabanjar @YAlmisfer @iTalal احذف ايكوفون بالله عليك خخخ عشان نعرف انت ترد على ايش خخخخ #
  • @YAlmisfer @alzaid @redabanjar @italal instagram can dual post to multiple services like Flickr #
  • Financial City under construction http://instagr.am/p/BP3Y4/ #
  • @AboFlan @AB0flan @abofIan #
  • @alzaid @YAlmisfer @redabanjar @iTalal hahaha #
  • @MaNnO_ workaholic #
  • هيئة الاتصالات، شايفين ردة الفعل على حجب المواقع؟ *طبعا الحجب ليس السبب الوحيد و لكنها نكتة على هيئة الاتصالات* #CITC #
  • @AhmadAlYahya شكله جوال نوكيا water damag #
  • @alzaid @YAlmisfer @redabanjar @iTalal spam #
  • @s_baghdady @mobilycio so how can I use 1.2 gb and have 300mb left on my 1gb subscription? #
  • @king_056 بشكل عام ههه #
  • That's enough politics from me, so where's 2.3 for my nexus one, @google?? #
  • @ModerQ Mobily employee on 1100 confirmed it #
  • @AboFlan لا و لكن تقدر تغير اسمك فقط الحروف كبيرة و صغيرة بكيفك انت. الاسم لك #
  • @king_056 مثلا me.com قبل كم اسبوع بدون سبب #
  • @theiBlog oh well. Hspa+? g2? #
  • @wafasuliman yeah :) #
  • @AboFlan الاسماء اللي وضعتها قبل قليل كانت صفر بدل o و اي كابيتال بدل L #
  • @AhmadAlYahya lol #
  • Why should I pay almost $1000 for a carrier locked htc wd7?! #STC_ksa should look up words like "subsidy" and "contract". #
  • why do I have to turn airplane mode on and off to fix #Mobily 3G data? Anyone else having this issue? #
  • @theiBlog imported from US? #
  • @AhmadAlYahya @iAhmedPho people like @Eyad107 with fiber, net was not effected! #
  • الآن سيتصل بن عياف على العودة #
  • @Fara7_J it happened before #
  • @Fara7_J من اللقافة خخخ #
  • @theiBlog nice, it's so stupid I can't easily find a carrier free, unlocked android phone. Here the concept of contract is foreign #
  • @AhmadAlYahya @iahmedpho @eyad107 we should all move to حي النخيل connection is good cause of the upcoming #CITC building #
  • @TheMaXeR on android ? hmm #
  • #mobily issue isn't iPhone exclusive, @themaxer confirmed it happened to him on android and <gasp> nokia phones. cc @mobilycio #
  • @Eyad107 @ahmadalyahya @iahmedpho boo #
  • #jeddahrain في عالم تويتر كل واحد عنده كاميرا و اتمنى ان يتم توثيق اي حدث بالصورة بدلا من الكلام #
  • @samahertariq لازم صورة كل واحد عنده جوال كاميرا #
  • @formaher @samahertariq pic? #
  • @milyani انا اقصد المظاهرات #
  • @milyani و حتى تلك الصور للأسف لا بد ان تسجل #
  • @solidd_swa شكل التصوير ممنوع >.< #
  • ليش الناس ما يردون على الواحد بدلا من الرد في الهوا و هذه الرسالة مثال :) #
  • @A_Alhindi @sultan_batawi وين الصور؟ #
  • @occupiedbrain so far it's كلام الناس on twitter. and no one bothered taking a pic #
  • #jeddahrain كاميرا جوال صغيرة و لن ينتبه احد. و الله لو ان معك كاميرا 5D :) #
  • @bkohail heh #
  • شكل كل الناس مباحث عند البعض… #
  • @CEnTR4L nokia and android #
  • I am not sure what I see in this picture: http://t.co/CYgEACN I see a muddy parking space. #
  • @m_almomen yeah, #
  • شكل المظاهرة اللي في جدة ناس يتفرجون على المظاهرة….. هناك امور اهم في جدة #
  • @hassanharthy @iAhmedPho صورة؟ #
  • @NYMansouri @nwrh there is this photo "?" http://t.co/CYgEACN #
  • @formaher ok #
  • @nwrh I'm not sure what I'm looking at.. #
  • @SaudiLawyer @Mashi9a7 @hassanharthy انت فاهم غلط. يريدون دجاج الفقيه الحراق #
  • RT بالله واحد يوصل تساؤل للأخ @Almatrafi
    الحين لو بس جلست أسوي ريتويت للأخبار من مراسلين لا يتبعون لي أصلح أصير مدير إقليمي لقناة إخبارية؟ #
  • @Fara7_J شكلها ناس يتفرجون على ناس #
  • @Deemah91 http://twitpic.com/3u55ee #
  • حمدالله على سلامة جدتي زيارة سريعة للـ er والحمدلله هي بخير #
  • @SaudiLawyer @sweetana1 @saudilawyer @sultan_batawi instagram effects #
  • الله يسلمكم جميعاً. #
  • @Torki_F RT @Almatrafi @khaled اكيد شد حيلك #
  • @Torki_F his reply to your tweet #
  • @iLeena_As @Sara_wolf cool, tumblebeasts #
  • *sigh*women* #
  • @occupiedbrain @NYMansouri lol fail #
  • @pg4soft Khaled @ saudimac #
  • @NawafAlthani cute #
  • @Gazmaz 17 gb of installed apps in iPhone. I don't wanna see the ize of my app folder in iTunes lol #
  • So, @google, android 2.3 on nexus one, when? #
  • @byeMubarak @Malogaimi @snsg10000 it's bye not bay nor buy :) #
  • Dear 2011, we're not finished with the first month. What do you have in store for us for the rest of the year? *inspired by many* #
  • @LaCadette you're private #
  • Peace in middle east RT @Deemah91 LOL. this!!!!! RT @khaled: @Deemah91 http://twitpic.com/3u55ee #
  • #Jeddahrain +10 RT @Bandar الجماعة إللي وراء الكمبيوترات ..
    إدعمو علي العلياني على صفحته ..
    كلنا بحاجة للدعم النفسي الآن
    http://j.mp/gLuqk9 #
  • @al_brahim @OM77 @Nejer @AliAldafiri العربية للتو نشرت خبر "تكذيب" لها #
  • @MacObserver middle east too, since most geeks have it anyway #
  • @paracha3 I can't buy it as easily as n1 #
  • @BoHadoy ابحث عن "حلقة ياهلا التي منعت من الاعادة" في يوتوب. هو مقدم البرنامج و تم ايقافه #
  • @LaCadette give it time #
  • السعودية الثانية و الرياضية كلها خيول خخخ #
  • صورة: تأثير قطع الانترنت في مصر على عدد من المواقع. http://bit.ly/ej9hZ1 #Jan25 #25Jan #tahrir #Egypt #FreeEgypt #
  • @Seriously_WTH so "seriously wth" #
  • @HanaSalehAlfasi his show about Jeddah rain suspended and him too #
  • @moiz_muqri @HanaSalehAlfasi YouTube "حلقة ياهلا التي منعت من الاعادة" #
  • @JoeAmoudi that's the work of whitebeard! sorry v.v http://twitpic.com/3u73qs #
  • @Eagle090 http://saudim.ac/wafa #
  • @JoeAmoudi let's try again, whitebeard did it: http://twitpic.com/3u75z7 #
  • @JoeAmoudi hardly a spoiler >.< #
  • @pg4soft wait I'm extremely busy #
  • ما هو تردد الجزيرة الانجليزية على نايل سات #
  • @iNoura_1991 I need satellite , thanks though #
  • @ELO__O not English thanks though #
  • @sale7 nothing showed up #
  • @JoeAmoudi :) #
  • @sale7 5.6 thanks #
  • @iNoura_1991 thanks #
  • @S_T_A_R_S1 thanks #
  • خيل يرقص في غصب ٢ #
  • @JoeAmoudi hardly a spoiler >.< #
  • @A_Aljohani @a_driaan wait for 720p on rapidshare #
  • @Jelan_noor @MahSabbagh اجمع و اقسم و نحسب المتوسط #
  • @Yailaet were you in Riyadh in April 2010? #
  • @a_driaan @a_aljohani امس كانت النفسية زفت #
  • @Eagle090 http://www.saudimac.com/ar/2010/11/how-to-itunes-backup-mac-windows/ #
  • @Yailaet now I remember, haha what a way to start living in a city #
  • @allen099 lol yeah :) #
  • عزيزي الطالب، قابلني ان كنت تذاكر لاختبار يوم السبت #
  • @iGhazi27 lol #
  • #Riyadh streets are empty, 3 reasons: political news, finals and weather #
  • و حمدلله على سلامة خالي.. ياخي الجو هذا مصيبة #
  • @EpicChannel it's not but weather is changing a lot #
  • @_KAIZEN_ lol #
  • رسالة من أحد المدرسين الله يستر عليه RT : ههههههههههههههههههههههه الله يجزاك خير كنت ناسي أطبع الأسئلة #
  • @mishalmf seriously ? #
  • تخيل عناوين قناة فوكس في احداث تاريخية . if fox news existed throughout history. http://j.mp/g6VHLP lol #
  • @SMetah ZAGG makes nice accessories #
  • @LujainAK @essamz معقولة؟! #
  • @JusTiceKSA @al_brahim haha #
  • @waiel RT @abdulmalik @khaled Saudimac.com isn't probably working http://twitpic.com/3u8u39 #
  • انشغلوا الناس "قناتي أحسن من قناتك" و #arabsgottalent #
  • RT @ChrisPirillo I hate to break it to Egyptian officials, but… you can't stop the facts: http://twitpic.com/3u6gvc #jan25 #
  • @jdalrymple instant profit #
  • @Torki_F heh #
  • @khonji can I have the sms bug back instead? haha #

Powered by Twitter Tools

@Khaled’s Twitter Updates for 2011-01-27

January 27th, 2011 by Khaled

Powered by Twitter Tools

@Khaled’s Twitter Updates for 2011-01-26

January 26th, 2011 by Khaled

Powered by Twitter Tools

@Khaled’s Twitter Updates for 2011-01-25

January 25th, 2011 by Khaled
  • Haha, #STC_ksa automated message used to say "20 mega byte" which is incorrect of course. Now they cut off byte so it's only "20 mega" #
  • @STC_KSA الفاتورة مدفوعة و للمعلومية الفصل المؤقت بعد اكثر من اسبوعين و لكنكم فصلتوه و تم السداد و لا زلت انتظر!!! #
  • @joker_mask هذا ثابت #
  • Enough ranting and fuming at #STC_ksa So how was tour day? #
  • @Abdullah_aj what? #
  • @Abdullah_aj it should. She doesn't deserve that #
  • Somehow all the folders on my iPhone are gone!!! FFFFUUUU… #
  • @redabanjar you realize you never answered about Sony abandoning 2.2 for x10 #
  • @redabanjar it was released in major markets on august 2010 #
  • @iMansour O.O so I wo t waste my time fixing folders #
  • @kerotab yeah. Apparently a 4.3 bug with updates #
  • @iAmmar I think there is an option for encoding, usually choose Arabic windows #
  • @redabanjar http://j.mp/h2kWKR + May is the month 2.2 was released. Yet x10 won't get it. #
  • Nexus one screen unresponsive … #
  • @redabanjar i meant with AT&T. Still, a 2010 phone! Without 2.2 #
  • @i_kHaLiD @A_Alhindi pre-Mac OSX there were viruses. There are malware/Trojans. #
  • @Basem_A it's my good friend, @Waiel #
  • #STC_ksa تم تسديد الفاتورة قبل ١٢ ساعة و "تم السداد" في الموقع و لكن لا بد ان "يستكمل الامر" لتفعيل الرقم؟؟ تخلف #
  • @solidd_swa 6.1.1 #
  • @solidd_swa …cont) devices but it's not working .. #
  • @solidd_swa nightlies eh? The bug was interesting, screen non responsive, clock works, the access point was on and showing on other (cont… #
  • @solidd_swa I'm lazy, should I just buy rom manager prem? #
  • @yamiDude you have to go back #
  • @solidd_swa they are #
  • @LaCadette RT @mobilyCIO الأعزاء عملاء موبايلي: امس اطلقنا خدمة الأشعار بتكلفة المكالمات للخط للمفوتر ، كانت لمدة ب… http://tl.gd/8ccn9e #
  • Nintendo confirms 3DS content locked to single system, no transfers

    http://j.mp/gCPHEQ that's messed up. #

  • @robokick let's give our money to apple instead lol #
  • @alzaid NO. IT WAS 3000SR!!! #
  • @alzaid sorry my mistake, it was 3,599 >.< still too much and I agree with @y_alkhales it's too much #
  • @alzaid apple uk + aramex #
  • #onlyinsaudi definitions: "Bluetooth" means "funny or interesting file". "Broadcast" means "funny or interesting stuff". #
  • @iAbdullah @alzaid من متى و عندهم آيفون؟ و لا ننسى تعطيل بعض الخدمات في الجهاز #mobily #
  • @wamdhah @alzaid #STC_KSA لهم ٥ اشهر و هو "اسبوعين" #
  • @MaNnO_ @alzaid no mobily of course, #
  • @robokick hm #
  • @aaljallal @alzaid لا اتوقع ذلك #
  • @robokick thanks #
  • @altassan don't use your US account, it works though #
  • @altassan but recently it asks for id as I heard #
  • @abo_khamis الرياض كبيرة و بعض الاحيان منطقة مطر و اخرى جافة. شمال أو جنوب؟ و drive safely #
  • @alzaid @alzaid و ابشرك. ابل اوقفت البيع من هونغ كونغ و مواقعها الاسيوية بسبب السوق الرمادية #
  • @abo_khamis مشكور #
  • RT @abo_khamis: مطر قوووي بالرياااض http://plixi.com/p/72338154 مخرج تسعه – exit 9 #RiyadhRain #RiyadhHeavyRain? #
  • @robokick why ? #
  • @alzaid @aaljallal هههه #
  • @abo_khamis told ya :) #
  • @altassan saudi credit worked or amex #
  • @mobilyCIO @alzaid @furaih12 واسطته ليست قوية :D #
  • @iAmmar choose "geeza pro" as font, #
  • تحول خط جود باند إلى افاق شامل؟! ما هذا التخلف يا شركة النصب؟!؟! #STC_KSA @STC_KSA #
  • #STC_KSA تم فصل الهاتف قبل اكثر من ٣ اسابيع من تاريخ الفصل في الفاتورة – تم السداد و لكن تم الانتظار ١٣ ساعة للحصول على "الموافقة" و الآن.. #
  • #STC_KSA … تم ارسال اسم مستخدمي جديد و يبدو ان الباقة تحولت من اخس باند جود غلى افاك شامل #
  • @iAmmar it's the arabic font #
  • @alzaid @Youssef90 شكرا وزارة التجارة #
  • @iAbdullahQ عرفنا على صديق زميلك خخخخ #
  • Awesome shirts: ‘My Trilogy Kicks Your Trilogy’s Ass’ T-Shirts http://1.21jiggawatts.com/ <- nice url too #
  • @FaisalA2 http://www.dralabdali.com/the-grey-market/ #
  • @FaisalA2 و المحلات. جرير اكبر مثال #
  • @abdulmalik @i3mer not me #
  • #STC_ksa المهزلة ان اسم المستخدم القديم يعمل @STC.net.sa اذا لماذا تم إرسال @20mb.afaqe2e.com الي؟ #
  • @3lya @alex_malouf $5,000 payment does that. LOL #
  • @3lya @alex_malouf I just heard of it #
  • @iAbdulhadi let's send her to north Korea #
  • NFC, is it used by any Saudi company? #
  • تخيل تلبس ٤٤ ايفون؟ http://mcstr.net/fjOAEV #
  • @abdulmalik not worth it. Hash tag it instead #Herfy #
  • Flower murder scene. #onlyinsaudi #Riyadh http://instagr.am/p/BM2-A/ #
  • @johnfbraun I think they exist #
  • @alfredapp @preppeller added :) #
  • "Cannot Connect to iTunes Store" error on #STC_KSA is weird. #
  • @CivilLizard stc >.> #
  • @MacObserver victory for the fruits #
  • @CivilLizard dude, 20mb afaq shamel is different than xband jod, it's messed up. #
  • @alzaid congrats. check this list of recommended apps: http://j.mp/hIrVdn then http://www.saudimac.com/ar/tag/app-list/ #
  • @iAlaa @_Insomnia @Hessa_AA this http://www.aldaver.com/Images/Os/ms1988sm.gif #
  • @Thamer1 :( there is "HeyTell" :D #
  • @Thamer1 are you saying it's a cursed list? #
  • Well deserved RT @The_Pixar_Blog: TOY STORY 3 nominated for BEST PICTURE #Oscars2011 #
  • @N_NJD لنا هذا الوقت هو رمضان #
  • @alzaid thank @alwafa for that list :D #
  • @JoeAmoudi @hazimov @nafjan @robokick I only saw inception, maybe i should watch social network .. or #house + #chuck :D #
  • @iAlaa @TheAltAbbey yup #
  • @binmugahid don't give them ideas #
  • @TheAltAbbey @iAlaa use jp #
  • @_Insomnia theyre not really known for iPhones no? #
  • @dr_aljohani @FawazSaad ماذا حدث؟ #
  • @Noura_nm @yassoma so how is norah? The other one :) #
  • @dr_aljohani oh #
  • طريقة مبتكرة لعرض الماك بوك إير في متاجر أبل RT @reneritchie MacBook Air display at Apple Store. http://yfrog.com/h020790247j #
  • @Noura_nm @yassoma not you, lol #
  • #Bazinga #Alshaya and The Cheesecake Factory now official [in kuwait though, and it's the restaurant] http://j.mp/fAfqlD #
  • @Torki_F lol #
  • Deutsche Bank very positive on iPhone trial, 'no going back' to BlackBerry http://j.mp/fzGyhj #
  • @alshareefsn يعتبر و نص :) #
  • Chase: "my password is 'password'", chase should have used @1password. #house #
  • ويييين؟! بصراحة عناوين غلط: إسرائيلية تحاول تهريب 44 آي فون 4 في ملابسها الداخلية – ITP.net http://j.mp/ifgE01 #

Powered by Twitter Tools