@Khaled’s Twitter Updates for 2011-08-10

August 10th, 2011 by Khaled
  • @KevinCTofel forgot BBM? Did you know that %99 of BB owners in Saudi use BBM, makes me worry about the %1 #
  • @joshuaschnell and buying every other company #
  • @bdour_m حرام عليك الجهاز اغلى من الايباد #
  • @saudmin شكلها مشكلة اتصال #
  • @WhiteCala اضغط و امسك على ا #
  • @WhiteCala press and hold ا #
  • تبديل زجاج شاشة. كم قالوا لك المحلات الثانية؟ RT @Hazimov: @khaled وديت جهازي لآيتيكيا وبيصلحولي إياه ب550 ريال :) cc @Saad_s #
  • @dkdsgn I heard you don't need to reboot it to fix bugs as much #
  • @iAbdullahAs 1 am in Saudi 2am in Jeddah #
  • @Jacquies official Arabic? #
  • @hamoud9 @Abdullahhariri و لكننا لا نستحق فيستايم ;) #
  • @saudmin @alserag شكرًا اخ رامي #
  • @AboFlan المفروض يعطونك البونص مع التعويض عن الفترة السابقة #
  • Kuwait is planning on giving a bonus to teachers if they have a Facebook and twitter account #
  • @1inah basket ball #
  • وهنا يبيعونها و غالية بعد. نصب يا نوكيا  RT @Abdullahhariri: Symbian handsets will soon be pulled from US shelves, Nokia says #
  • زهللها #Tash18 #
  • @Abdullahhariri اي نوع؟ الاجهزة العالية او الرخيصة؟ #
  • @Abdullahhariri BB is eating their lunch. they should at least reduce prices. why do they sell phones 1000sr more than other countries? #
  • نوكيا احترمت زبائنها في امريكا و سحبت جميع هواتفها من السوق الامريكي حتى يتم اصدار هواتف ويندوز فون ٧! هنا تفضل ان تبيع هواتف بنظام ميت #
  • @1inah i;m worried about her, lol #
  • @Abdullahhariri well anyway, both companies are sending their crap products here. #
  • @TuttiFruttiZ Symbian is dead. nokia is switching to Windows Phone 7 OS. #
  • @MotlaQ بالضبط #
  • Link for Kuwait teachers getting bonus based on having facebook/twitter account: http://saudim.ac/143 #
  • @1inah @yassoma >.< #
  • @_Soza salamat ? #
  • @Mou_G in ramadan? what an achievement! :D #
  • @theheroq8i بالضبط #
  • @Banan_SR ايه والله #
  • #Eureka canceled? seriously #syfy why do you keep canceling shows I like ? #
  • @Nejer riiiiight :D #
  • @Nejer good luck trying to be offline #
  • @alzaid تقييمي؟ ممتازة جدا. @waiel #
  • @alzaid عيبهم dhl :D #
  • @Mighty_Milan we will have season 5 episodes only some apparently #
  • @Mighty_Milan lol #
  • @alzaid http://www.sauditechview.com/en/tag/myus #
  • @alzaid i should revive that site LOL #
  • @eassery @alzaid yup #
  • @alzaid yeah but if you ship a lot of groups and haeacy stuff over 10 pounds then go with it. since the more it weigh the less per pound #
  • @eassery @alzaid myus? #
  • هل أنا مضيع و الا ايش السالفة؟ خبر ابل و سامسونج و اوربا اليوم و الا انا مضيع؟ http://twitter.com/#!/Bofares7/status/101078909596073985 #
  • @alzaid price per pounds goes less, from $12 to $5 or so, the site has a calculator #
  • @AlgasemK قلتله كذا. #
  • @alzaid @eassery yup. I bought some heavy stuff using them, computer cases, raids :D #
  • من افضل حافظات (تمبلر) للمشروبات الباردة و الساخنة. أستخدمها من ٢٠٠٩ و هي من شركة contigo
    http://saudim.ac/145 cc @Hamzah #
  • @eassery crazy :D i think i will buy a printer, can't find a 110v :/ #
  • @mohd318 O.o #
  • @__SOSO___ amazon >.> #
  • @eassery nice #
  • @MishaaCartoon @fouad3s اغلب الملفات العربية للأسف. في العادة تكون من برنامج اوفيس. ركب برنامج Adobe Reader من الشركة و ان شاء الله تنفع #
  • @mohd318 lol I got a notification u fav some of my tweets :D it was funny :D #
  • @theheroq8i @hamzah ههههه انت ثاني واحد يقولها! @fahadmar #
  • @mohd318 hahaha :D makes sense now :D #
  • myus ftw RT @eassery 3D 52" LED cost less than 10K with shipping and insurance..Viva la black Friday..I bought a laser printer years ago too #
  • @eassery http://saudim.ac/myus :D no one signed up :( #
  • @samimt55 @hamzah نعم انها ممتازة :D #
  • @jdalrymple and in this market, everyone is the same, just like BB :D #
  • #salamat #arabic http://twitter.com/#!/abu_omar_rashud/status/101009042545184768 #
  • @Shrera عن استراليا او المانيا؟ #
  • @delfizzo it's an old cpu architecture, apple moved away from it in 2006 #
  • @delfizzo basically old apps #
  • @Shrera :D #
  • @abdumu صعبة افرق خاصة ان الاخبار بالانجليزي اصلا اقل #
  • @jdalrymple a local comedy show made fun of bbm addicts, http://www.youtube.com/watch?v=6IJ2owhMPWA check the few first minutes for LOLs #
  • مسلسل سكتم بكتم حلقة البلاك بيري. BBM episode of local comedy show: http://saudim.ac/148
    part 2 missing
    http://saudim.ac/149 #
  • @raig_a4a نعم :D #
  • @MohdSaud هههههه #
  • @Omar959 lol #
  • يوتوب العربي كله فضايح و لكن يوقفون قنوات عادية #
  • @MAlogaimi @Azizshalan 10 سنوات سجن لو كنت في الامارات . لاتروح للإمارات احتياط #
  • @yazoony -> @shopandship #
  • #3al6ayer "channel block" was a "human error" by the uploader. He shouldn't click "deactivate account". :) #
  • o.o RT @AmerSweidan: New Anonymous social media site frontpage hacked by SyRiAn Cyb3r Army http://bit.ly/mTRinu surprising, no? #Syria #
  • @moadaldabbagh @__SOSO___ محزنة جدا #
  • @Miimaaaaa meh. I #
  • @Osama11 lol #
  • @YASSEROVIC @Mo3Tah شوف لعبوا في موقعهم! #
  • @Mo3Tah @YASSEROVIC o.o RT New Anonymous social media site frontpage hacked by SyRiAn Cyb3r Army http://j.mp/mTRinu surprising, no? #Syria #
  • @Miimaaaaa I don't like the USB modems #
  • @Miimaaaaa get a mifi or something similar #
  • @Feras_Alsaeed @samimt55 @hamzah amazon #
  • @Manal_HH wtf . Use "locate my cart" app #
  • @delfizzo :D #
  • @3li3mran no idea #
  • برنامج "ديني" من الاتصالات السعودية و لكن الظاهر هدفه التسويق لخدمات الرسائل ….
    http://saudim.ac/14b #
  • @Abo_Amri ههههه اتمنى انك تكتب هذا في الموضوع :D http://saudim.ac/14b #
  • التطبيق الديني الآخر من الاتصالات "إيمانيات". أقل محاولة للربح منك. و لكن لدي بعض الملاحظات:
    http://saudim.ac/14d #stc_ksa #
  • @Abo_Amri شكرا :D #
  • @Manal_HH LOL, there is a parking reminder app. #
  • @BAKHSH02 انا مرتاح مع Boxwave #
  • @BAKHSH02 amazon اقل من ٢٠ دولار #
  • عزيزتي موبايلي: المفروض "تم إصدار" و ليس "تم أصدار الفاتورة". و شكراً #Mobily #
  • @BAKHSH02 جرب و لكن لا اتوقع ان boxwave موجودة هنا. #
  • @iramadah ء #
  • البريد الألك تروووني #Mobily RT @theif7: @khaled ههههههه http://twitpic.com/63y0uy #
  • Panadol "joint"? Panadol for the knees? #ramadanads #
  • @3li3mran same @me username #
  • "الحكم معاهم" #k7 #
  • @kaltgetraenke I didn't care lol #
  • بر قتادة و بو نبيل: 28 days later #
  • @3li3mran don't think so #
  • سكتم بكتم: الاحتفال باليوم الوطني هههه #
  • سكتم بكتم: كأني سمعت النشيد الامريكي هه #
  • متى صورتوا الحلقة في العليا و العروبة؟ @faizmalki
    حلقة قوية ممتاز ! #
  • @AbdDoweesh نوكيا رفعت قضيتها على ابل و ليس العكس. جيزمودو يستاهلون  #
  • @iGarni ههههه #
  • #ramadanAds #STC_ksa invision: spoil tv shows on your friends then end up in a pillow fight >.< #
  • @Kalqammash تمام #
  • @_PhDiva lol #
  • @D3OOD @HendJU welcome #
  • @mindMo airport #
  • http://j.mp/o1FT2V تويتر ليست مسابقة #
  • @alnzga @saudmin نوع الجهاز؟ #
  • @walydcoo قصدك خرفان؟ أنا لا اريد خرفان :) #
  • @_mazen so? :D #
  • @Mo3Tah @Zangoti كل شخص و له رأيه. أنا رأيي انها ليست مسابقة #
  • @GlennF that was a long year #
  • @alnzga @saudmin شكلها مشكلة من نفس الجهاز غريبة @iramadah #
  • Steve Jobs vs Eric Schmidt http://twitpic.com/63zzsl #LOL #
  • يالها من فضيحة يا نوكيا  RT @mutairy: Damn it, Nokia!! .. http://twitpic.com/640qed #
  • Too much? Guess HP and RIM had the right idea RT: YIKES! Apple's patent could prevent all OEMs from building tablets http://j.mp/q19X0F #
  • @khaled but that zdnet article jumped to conclusion as there are no lawsuits avaunt htc oh wait … No moto? Oh wait. Hmm. #
  • @dr_sattam1 الجهاز ايفون #
  • @sulmn yeah it's not as simple as that #
  • @iramadah @iJihad @khldld أنا معطل الوايرلس في المودم و شابكه بالسلك مع airport extreme كو يتكفل بكل شي #
  • @joshuaschnell I think there is a grace period? Was the purchase part of a bundle? #
  • @ethamer #
  • @joshuaschnell MAS? #
  • @joshuaschnell you said MAP :) anyway update should be free? #
  • @joshuaschnell speaking of… well check this pic http://twitpic.com/640qed #
  • @jdalrymple picture of sikh's protecting their temple from rioters. Middle guy looks familiar http://twitpic.com/6411ss #
  • @_Yazeed @W_MG1983 ….. Who said that? #
  • @mathami @mutairy @ethamer #
  • @_Yazeed @W_MG1983 so an old wife's tale #
  • @G_AlMuhanna الجوال ايفون #
  • @extralife AudioMemos does background recordings for a year now #
  • @AnasAlTukhaifi what's thT? #
  • @Lu_AGL @iramadah keynote #
  • @BasilSays سوداني؟ #
  • @RyanAdil where is this?? #
  • @RyanAdil lol #
  • @Just_Fyd ولكن الجودة لم تتحسن  #
  • @Mo3athY @RyanAdil let's assume it's beef bacon #

Powered by Twitter Tools